TIPS HAMIL MUDAH CEPAT

TIPS HAMIL MUDAH CEPAT

Thursday 11 June 2015

SIAPA SAYA ???


اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
1 st of all let me introduce myself.. Nama saya Siti Eaisyah Hamzah.. atau lebih di kenali sebagai Eaisyah. Saya dalah CEO kepada BINA MUTIARA GLOBAL SDN BHD. Pengasas kepada produk Habbasauda Listra. Alhamdulillah... :)

Sebelum ni saya menjual produk kecantikan  Listra Nuderm Skin Series . Ia nya adalah bisness keluarga saya.. Kemunculan berbagai-bagai jenama baru menyebab kan produk kami mula jatuh dan di lupakan. Sehingga saya terpaksa berhenti berniaga dan mula berkerja. Pada tahun 2005 saya mula berkerja sebagai PA kepada seorang VP di sebuah Syarikat Keparat.. Opss.. Korporat..  Macam biasa lah kehidupan seorg PA. Of coz saya mewah sbb bos saya nk kan PA nya sentiasa tampil cantik dan bergaya.. Tapi itu bukan lah apa yang saya cari atau impikan..

Di pendek kan cerita.. Kehidupan saya mula berubah bila Ada satu time tu period saya jd lama... Saya period berminggu2.. Darah keluar banyak.. sampai saya jd pucat dan x bermaya... Saya pergi jumpe doktor... Doktor kata saya ada cyst di ovari sebelah kiri saya.. Subahanallah time tu rase mcm nk pengsan..Tambah doktor lg ovari saya sebelah nk kena buang... effct nya saya masih boleh hamil.. cuma potensi utk hamil tu nipis.. Dan saya masih belum berkahwin lagi time tu.. Balik terus melalak mcm org giler.. Time tu bru nk cari Sejadah.. Baru nk doa pd Allah..Alhamdulillah Allah maha pengasih.. maha penyayang.. Allah temukan saya  dengan sahabat lama arwah ayah saya Dr Z atau lebih mesra saya panggil dia sebagai bapak. Saya bgtau bapak masalah yg saya alami and dia bgtau yang dia ada produk yang boleh bantu ubati masalah kesihatan saya tu.. Paling menyetuh hati saya ia nya adalah formulasi Bapak dengan Arwah Ayah saya. Alhamdulillah setelah mengamalkan nya selama hampir 3 bulan.. Saya pergi cek up ngan doktor .. Guess wat !! Cyst saya dah x da... N doktor pun terkejut !! Doktor tanya saya makan apa?? Saya kata saya makan maknan sunnah sahaja.. Of coz doktor tu x tau.. sbb die cine... ngeeeeeeeee...

Hati saya punya la gembira tak terkata.. syukur sgt2 Allah sembuhkan penyakit saya.. Pendek kan cerita lagi.. Pada tahun 2012 saya bernikah dengan suami saya yg tercinta ( nnt saya citer macam mana episod cinta kami bermula ) Dzulfiqar atau lebih di kenali sbg JOY. Hampir 1 tahun gak tunggu x ngandung2.. Time tu terpikir gak.. sakit saya dtg  lagi ke?? Tak mungkin sbb saya tak putus amalkan ubat bapak.. Time tu suami saya suruh saya kahwin lain sbb die x dpt nk bg zuriat kat saya.. hahaha.. patut nyer saya yg kata gitu.. tp ni terbalik.. Saya pun suruh suami saya amalkan ubat yg sama.. Alhamdulillah dgn izin Allah juga saya di sahkan hamil..

Hati saya berkata.. Subahanallah.. Hebat nya makanan sunnah ni.. X perlu saya keluar duit beribu2 .. dengan modal yg kecik shj kami boleh  jadi sihat dan subur.. Akhir nya saya buat keputusan utk Menjual ubat ini.. Maka tercipta la HABBASAUDA LISTRA.... Sepanjang waktu kehamilan saya , saya x pernah putus amalkn HABBASAUDA LISTRA dan makanan2 sunnah yg lain.. spt susu kambing, kurma, delima, kismis dll.. Alhamdulillah anak saya selamat di lahir kan pada 15 Nov 2013 secara normal. Di beri nama Dzaliqa Hasanah. 

Kini... pada 2015 saya hamil lagi anak ke 2 kami.. dan saya juga rse sgt2 hepi sbb dapat bantu beribu2 pasangan yg sukar hamil mendapat zuriat mereka sendiri tanpa kos yg mahal..

Dulu bila into diri saya hi saya aisyah PA kepada Dato A..

Kini intro  saya :
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
 Saya Aisyah Hamzah.. Pengasas kepada produk HABBASAUDA LISTRA. Kepakaran saya ialah membantu wanita/isteri yang sukar hamil dan Lelaki / Suami yang mengalami maslah sperma kurang berkualiti. Masalah nya ialah tidak ramai yang tahu bahawa dengan mengamalkn makanan sunnah shj ia nya boleh mengatasi maslah kesuburan  yg dialami tanpa kos yg mahal... ;)

Anda perlukan bantuan khidmat nasihat dari saya?? jgn malu.. jgn segan PM saya atau whatsapp 012-7920199 utk keterangan lanjut..

Untuk sebarang Pertanyaan sila PM dipage kami)
💻https://www.facebook.com/messages/288791107892887 
💻https://www.facebook.com/messages/288791107892887
atau
☎ SMS/Whatsapp/Call 012-7920199

3 comments:

  1. salam sis..saya baru nk amalkan jadi...kna makan 2biji kn suami isteri..kalo asben sayamakn sebiji sy makn 2 biji ok x?sy nk amalkan sbg usahha untuk dapatkn zuriat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam dear...
      isteri amalkan 2 bj pg 2 bj mlm sehingga berjaya hamil. waktu hamil amalkn 1 bj shj utk kuatkn kandungan

      suami pun sama juga amalkn 2 bj pg 2 bj mlm sehingga isteri berjaya hamil.. insya Allah ia dpt membantu menghasilkn sperma yg lebih sihat dan berkualiti.. kadang2 masalah mungkin pada cik abg dear.. ;)

      kalo bley whatsapp akk dear.. kite berbual lebih details.. :)

      Delete
  2. salam sis..saya baru nk amalkan jadi...kna makan 2biji kn suami isteri..kalo asben sayamakn sebiji sy makn 2 biji ok x?sy nk amalkan sbg usahha untuk dapatkn zuriat...

    ReplyDelete

LIVE CHAT