TIPS HAMIL MUDAH CEPAT

TIPS HAMIL MUDAH CEPAT

Tuesday 8 December 2015

KELAS TEKNIK MUDAH FBADS



ASSALAMUALAIKUM W.B.T


GOOD MORNING PEOPLE


Hope anda semua sihat sentiasa dan ceria selalu. Hari ni Eaisyah nak share dgn awak2 semua tentang Kelas yang Eaisyah anjurkan pada hari sabtu lepas.

Hari sabtu lepas 5hb Disember.. Eaisyah adakan Kelas Teknik Mudah FBAds bersama 10 orang bakal leader produk HABBASAUDA LISTRA.


KENAPA ADAKAN KELAS INI ??
****************************
Sebagai founder produk Habbasauda Listra, Eaisyah terpanggil untuk membantu ramai orang melayu kita untuk maju dan berjaya di dalam bidang perniagaan kerana sesungguhnya perniagaan merupakan sunnah Rasulullah s.a.w. Selain tu Eaisyah nak sangat kongsikan ilmu yang Eaisyah dapat dari mentor Eaisyah sendiri.

Leader baru ni akan didedahkan dengan pelbagai ilmu perniagaan online yang meraih jualan sekurang-kurangnya 5000 sebulan. Secara tidak langsung mereka dapat la menjana pendapatan bagi mengubah corak hidup dan ekonomi keluarga. 




JOM SERTAI KAMI !
*******************
Untuk pengetahuan chuoolls semua, Eaisyah mempunyai impian dan keinginan untuk membina empayar perniagaan yang setanding dengan mereka yang telah berjaya.

So, Eaisyah nak beri peluang kepada 20 orang yang ingin menjadi leader produk kami di seluruh Malaysia. Seiring bersama dengan Eaisyah dalam merealisasikan matlamat menjadikan HABBASAUDA LISTRA NUDERM dikenali diseluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia.

Nak tak mengubah kehidupan dan kewangan keluarga ??

JOM sertai Eaisyah !! Jangan Malu Jangan Segan !!

Bleh trus wassap Eaisyah direct di talian +60167575664 atau +60127920199

OK ! Sampai sni je dolu entry ari ni. Hope chuoolls excited nak join !!


Much LOVE Eaisyah

Nantikan next post dari Eaisyah ok 

Assalamualaikum..

1 comment:

  1. Go!!!!!!!! GO !!!!!!!!!! puan..All the best..Good Luck.. you are the Best among the Rest,,,muaxxx sikit....tks share ilmu yg diberi..sayang Puan ketat2,,

    ReplyDelete

LIVE CHAT